donderdag 24 juli 2008

de feesten

het weer is super goed vandaag en door een russisch hogedrukgebied zou dat zo blijven heb ik mij laten wijsmaken.

de insecten zijn hier redelijk aggressief, mijn papa (luc) mocht reeds naar het ziekenhuis omdat tzee insecten zijn hand verandert hadden in een mollepoot.

vandaag was ook onze kuisdag, dus de wc´s en douches liggen er nu weer proper bij en zelf de gang werd netjes geveegt.

rond de middag heb ik samen met een indonesier, een USAer, een brit en een deen een beetje de Atlantic challenge voorgesteld op de feesten.
we werden een beetje geintervieuwd.

het kleine stadje is ineens druk met vanalles dat er te beleven valt.
deze avond zijn we uitgenodigt om een kijkje te gaan nemen naar de optredens en festivalachtige zaken die er dan zijn.

morgenavond komt meschien de rest van de crew en dan mag het serieuze werk gaan beginnen. want het zal niet gemakkelijk worden.

maar nu gaan we nog even kort genieten van de feesten.

stefanie

x

2 opmerkingen:

  1. merci voor al de berichtjes- zo kan het thuisfront ook wat volgen; het russisch hogedrukgebeid zit tot in Belgiƫ!
    vanmorgen is er een hele troep vertrokken vanuit gent-sint-pieters!
    miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heykes,
    Jullie zullen daar nu wel allemaal ter plaatse zijn! Ik kan niet wachten om al de rest te lezen!!
    Doe het daar goed! en een lieve kus voor de liefste carolusser van allemaal, Kristof!

    Kus

    Anneleen

    BeantwoordenVerwijderen